zaterdag 15 november 2008

aan alle fans

Ik heb hier echt de tijd van mijn leven!
Nieuw Zeeland moet echt het mooiste bangelijkste gezeldigste land van de wereld zijn.

aan de vele fans: sorry voor het lange wachten op een bericht maar we logeren meestal op plaatsen waar geen internet-toegang is, en om heel eerlijk te zijn is hier zoveel anders leuks te doen, dat ik raar of zelden tijd kan (of wil?)

hoop dat ik binnenkort iets meer tijd heb om fotootjes online te zette en dergelijke maar daar heb ik nu geen tijd voor
sorry

mis jullie allemaal heeeeeeel hard

dikke knuffel van ons Noortje

2 opmerkingen:

georges zei

Noortje,
waar ben je nu? Laat eens iets weten zodat we je kunnen volgen op de kaart.
Georges

georges zei

als ge al zo ver bent ga dan ook naar Milford sound! één van de mooiste plekken van NZ. Pik ook een gletsjer mee zolandg ze er nog zijn! In Queenstown kunt ge uw hartje ophalen! Bunjee, raften, shutover of bezoek Walters Pieck met de stoomboot, de moeite!!
Tot de volgende!
georges