vrijdag 7 november 2008


Nog één nachtje slapen en het is zover...

Morgen, 8 november, vertrek ik voor een maand naar Nieuw Zeeland... op voorwaarde dat ik mijn koffer op tijd krijg ingepakt natuurlijk!
We worden morgennamiddag om 15h in de luchthaven van Zaventem verwacht, waar we dan beginnen aan een zeeeeeeeer lange vliegreis. Als alles goed gaat, en ik door geen enkele douane in hechtenis word genomen, dan zal ik maandagmiddag (!) plaatselijke tijd een eerste voet op Nieuw Zeelandse bodem zetten.

Mijn intentie is om hier af en toe iets neer te zetten, zodat iedereen die iets ofwa interesse heeft in mezelf en mijn 'tripje', een beetje kan volgen wat ik zoal allemaal uitspook aan de andere kant van de wereld. Dus regelmatig hier een keertje komen kijken en euh... tot binnenkort!

9 opmerkingen:

tante Wis zei

Wij wensen jou een toffe tijd daar aan de andere kant van de wereld.
GENIET ERVAN!

Unknown zei

Ah, maandagmiddag plaatselijke tijd!!!
Maar hoeveel scheelt het met België? Zeven uur zoals Hong Kong? Laat iets weten , hé. Want anders sms ik op een onmenselijk uur.

Have fun!!!!!!!

YL

Tom zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tom zei

Have fun met al die knappe Nieuw-
Zeelandse mannen daar. En asjeblief bespaar ons de details. Anyway have fun. Mini-me

ps: heb effe een typ-foutje recht gezet

maja zei

Hey Noortje, tof initiatief !
Ik zal zeker af en toe (vooral op dinsdagavond) eens naar je avonturen komen piepen.
Geniet van je reis !

Dikke knuffel Maja

Lieven zei

Hela Noorkie
Ja, amuseert u ginderachter he! Ga maar eens lekker bungee-jumpen, er schijnen daar reusachtige bruggen te zijn waar je aan die "sport" kan doen.

Wat gaat ge nu eigenlijk allemaal zien? Palmbomen maar ook sneeuw? Ze hebben daar naar het schijnt prachtige snowboard-faciliteiten.

enjoy!!!

Annemie zei

Hoe ist ginder? Laat snel iets wete e,... Wij zijn al fans van deze site. En de knappe manne details... ik ben geïnteresseerd!!

Amuseert u en dikke kussen Warre en Nelles

Katia zei

Doe de hobbits daar nen goeiendag van mij!
Nog een avontuurlijke en prachtige reis gewenst!
XXX
Katia.

moeke zei

Hey meid,
aan de smskes te zien die ik krijg, beleef je momentel de tijd van je leven.
Doe zo voort!
Ga black water raften, ga kraterbeklimmen, ga "hobbits" zoeken, ... kortom geniet alle dagen zoveel je maar kan!!!
Dikke knuffel