woensdag 19 november 2008

update

we zijn ondertussen op het zuidereiland aangekomen
de laatste 2 dagen logeerden we in kaiteriteri, een plaatsje op 50 meter afstand van de zee, vlakbij het abel tasman national park. vandaag zijn we hier gaan kajakken en gaan mountainbiken!

en alles is hier nog steeds super geweldig!
ge valt hier echt van de ene verbazing in de andere. achter elke hoek vind je weer een geweldig uitzicht!

eergisteren zijn ze hier s avonds naar het strand geweest waar ik de meest fantastische sterrenhemel heb gezien, met een heel mooie maan. Het moet een van de mooiste dingen zijn die ik ooit in mijn leven gezien heb!

Heb ondertussen ook al enkele lord of the rings landschappen kunnen aanschouwen. Heb mount doom gezien toen we de tongariro crossing gedaan hebben.

Mene tijd zit er weer bijna op. Binnenkort hopelijk fotootjes, maar momenteel problemen met men fotokaart. hopelijk is da snel opgelost!

Aan iedereen heel veel groetjes, en geef ne keer teken van leven he, zodat ik ook op de hoogte blijf van wat jullie in ons belgenlandje allemaal uitsteken he!

Noortje
xxx

2 opmerkingen:

moeke zei

Hallo meisje,
we proberen mee te genieten van alle mooie dingen maar dat is ni zo gemakkelijk als ge hier alle dagen met dezelfde grijze lucht en dezelfde miezerige regen zit.
Ik hoop wel dat de fotoprobleempjes ondertussen opgelost zijn...anders steekt ge alles maar heel goed in je koppeke en koop je maar gauw een nieuwe kaart.
Jennifer heeft een zoontje, Dien (en niet Dean!)van 3,500 kg. en 49 cm. 't Is dus een echt bolleke ;)
Nog heel veel mooie dagen en veel plezier!
Dikke knuffel van papa, oma, bompa, en van mij!

Jill zei

Hey Noortje,

Tof dat je het daar zo naar je zin hebt!
Ik kijk al uit naar de vele prachtige verhalen die je ons te vertellen hebt!

Hier in België is het trouwens maar triestig .. Slecht weer, koud!

Geniet nog van de uitstapjes, de omgeving, de (knappe) mannen..


Vele groetjes,
Jill